Betrokken, bereikbaar, bevlogen en betrouwbaar

Dat is de manier waarop wij werken. In al ons doen en laten staan deze vier B’s voorop. Daarvoor staat de A van automatisering, gevolgd door de C van communicatie. Bovendien zijn we altijd dichtbij. In ons geval is het dus een ABCD’tje.

Wat kun je van ons verwachten?

Wij werken voor particulieren en bedrijven. Wij hebben geen standaardpakket, bieden geen standaardoplossing. Wij zorgen ervoor dat onze diensten passen bij dat wat jij voor ogen hebt. In het eerste contact bespreken we de vraag en verwachtingen. Daarna krijg je van ons een advies of een plan. Het kan zijn dat er werkzaamheden zijn die we niet zelf uitvoeren. Dan schakelen wij partners uit ons netwerk in die wij kennen, waarvan we denken dat ze bij jou passen en waarvan we weten dat ze de gewenste kwaliteit leveren.

Waar wij werken

Afhankelijk van de vraag en wat er moet gebeuren, werken wij vanuit ons kantoor in Amsterdam of bij jou thuis of op het werk. Op dit moment vind je ons veel in de regio Amsterdam, Den Haag, Alkmaar, Haarlem, Utrecht en het Gooi. Inloggen op afstand is een van de manieren waarop wij direct in actie kunnen komen als het nodig is. Natuurlijk doen we dat op een veilige en zorgvuldige manier.

Tarieven

Particulier | €94,50 per uur, excl. BTW

Bedrijven | €114,50 per uur, excl. BTW

Na het eerste uur facturatie per half uur.

Telefonische ondersteuning per kwartier.

 

APK particulier | €137,50 excl. BTW

APK bedrijven | €160,- excl. BTW

 

Voorrijkosten | €35,- excl. BTW

Haal- & Brengservice | €35,- excl. BTW

Reiskosten (indien van toepassing) | €0,25 per km.

Parkeerkosten zijn voor de klant.

 

Service contracten en projectvoorstellen op maat.